Channel manager Ellipse vám nabízí více možností napojení jak na vaše současné rezervační systémy, tak i na ostatní rezervační online kanály. Z jednoho místa potom pomocí Ellipse spravujete dostupnost a rezervace z vašich webových stránek, ale i na jiných místech, kde prodáváte své služby (např. Slevomat, AirbnB, Booking.com a další), aniž byste je museli kamkoli zadávat vícenásobně. Ušetříte tím velké množství času. |
Na koho se obrátit pro zahájení spolupráce a jak to funguje?
Pokud již využíváte možnosti prodeje přes Slevomat i Ellipse, ale nemáte oba produkty propojené, obraťte se na svého obchodního zástupce Slevomatu či kontaktní osobu za Ellipse. Produkty Ellipse zatím nemáte, ale nabídka vás zaujala? Napište na office@horecagroup.sk nebo zavolejte +421 948 211 707 (kontaktní osoba Petra Štefany). |
- partner a kanál (Slevomat) souhlasí se spoluprácí a propojením přes Ellipse |
1) Zákazník žádá o storno rezervace Rezervace prosím v žádném případě ze systému nemažte. Jakmile voucher stornujeme, přijde vám e‐mail s potvrzením.
2) Zákazník chce změnit termín pobytu
3) Zákazník chce změnit typ pokoje
4) Co dělat, když mi přijde email o nové rezervaci/změně/stornu?
5) Co dělat, když chci přidat typ pokoje nový typ pokoje do prodeje? |